19 dagar framåt = 13 år i skolan..

Trevligt med lite nyfiket folk i bloggen :), 38 st nyfikna igår.


Fast och jag ska försöka blogga lite oftare, eller rätt sagt mycket oftare med tanke på hur lite vi bloggar just nu.

Rosa kallingar varje dag var la lite att ta i kanske Fast, lite för internt... Men tanken är att en viss person ska säga att att kallingarna är ful mm och då ska jag säga; din fru tyckte i alla fall om dem. Lite payback ;)


Känns nästan som det var igår man gick på skoftebyskolan. Jag minns när man gick i ettan och spelade fotboll på rasterna, hela grusplanen var full med folk. Ju mer man växte och tiden gick desto mer bollkontakt fick man.
Det är ju svårt att glömma alla KING matcher vi spelade. Man var aldrig sysslolös på den skolgården, de är annat vad man gör nu på rasterna, spelar kort eller hänger vid skåpen eller ett bord.
Tiden har gått så sjukt snabbt, nästan för snabbt.
Det dröjer väll inte länge till innan man skaffat fru, hus, barn, volvo/saab, husvagn och barnbarn.

Man kan inte göra mer än att försöka göra som Fast och jag, leva livet som en gud

XOXO Ankan

Kommentarer
Postat av: frugan

jag väntar ditt barn

2010-05-06 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0