Lipz

bild070 (MMS)

Lipz


Får la göra ett blogginlägg till våra 6 bästa stammisar :P

3 skoldagar kvar, känns helt OK. Praktik i 4 veckor, sen förhoppningsvis ut i stora världen och jobba och tjäna dem stora cashen :)
Längtar och längtar inte till fredagen. Veckoslut är ju alltid skönt, men svenska B nationella skriftligt inte riktigt lika kul.
Så det blir nog inge Lipz för mig :(  Det kommer nog inte bli något Lipz på minst 6 veckor iaf, ska man ha jobb så ska man sköta sig och vara en snäll liten pojk. Men jag är inte så ledsen för detta, Lipz är ju så jävla överskattat :/  Baden, där snackar vi grejer!


Hat bra & simma som-en-gud / ANKAN

Sitter och äter med david, och david komme...

Sitter och äter med david, och david kommer få ig på samhall


Fint väder :)

bild060 (MMS)

Fint väder :)


Min målning på bilden i 1an :)

bild052 (MMS)

Min målning på bilden i 1an :)


Mobil inlägg :)

Här är som en guds första mobil inlägg :)


"Solen bara vräker ner"

Då var förhoppningsvis svenska nationella i muntliga över idag, temat var relationer. Mina 5 minuter var om kärleken till fotbollen och den glädje som blir vid vissa speciella ögonblick inom sporten. Visst var det lite skakigt, men det var nog inte så konstigt för så värst påläst var jag inte. Min plan att gå upp kl 7 och öva ytligare lite, men det gick inte som förväntat. Det började med att jag vakna kl 07.48 istället och hade ingen aning hur jag lyckats stänga av alarmet, skit skumt var det.
När man väl är i skolan och ska skriva ut sitt PM, som man måste ge innan man ska ha sitt muntliga framförande.
Så först tar det 10 min att få start på en dator och komma igång, sen så ska naturligtvis inte Word funka med nyare versioner. Men men det löste sig i alla fall.

Solen har ju bara vräkt ner idag, så vi hade sista lektionen ute i det sköna vädret (Y).

Jojo, menar det

Aaa tjabba tjena hallå. Var ett tag sen man skrev, läge att ge en liten updatering av läget.


Förra helgen var det badenpremiär som gällde. Gick rätt hårt till, och skulle summera trippen till stugan med ett ord: Herre. Dra mig alltså, det var hårt, hela vägen. Volvon, Cornelis Vreeswijk och Trubaduren, var stora ingridienser i receptet som gav oss gudar en go helg.

Förfest i Volvon, jojo

Ankan hade bestämt sig tidigt, han skulle ta sin kärlek till Volvon till nya höjder. Han skulle sova i den. Beslutsamt drack han upp ölen, bestämt öppnade han backageluckan, & så fällde han baksättet. Vips så hade han en dubbelsäng. 5/5 toasters.


På söndagen var det sedan dags att dra sig till Norge och Hemsedal. Riktigt grym skidåkning, enligt mitt tycke det bästa du kan få i skandinavien. Go vecka med gött folk! Men du Eric, vi pratar inte om kotten...
Första dagen kunde inte varit bättre. På eftermiddagen kände jag lite för att dra en sväng offpist. Gick hur fint som helst. Farten va go, lutningen go och jag såg rätt go ut. Framför mig ser jag en slutning, tänkte att det är bara att hålla sig längs backen så glider man ner fint där. Men icke. Det tog slut där, och fanns inte så mkt att åka på. Och jag som lutade mig framåt gjorde ett gött face plant och en fin säl rätt in i pisten. Reste mig upp och såg blod. Tog mig lite i ansiktet, men det var ingen fara. Sedan kände och såg jag hur det rann från armen. Det var bara att dra på sig skidorna och åka ner. Liten lätt omplåstring, sedan vidare för att bli sydd. 15 stygn senare, var jag redo igen.

Tummen upp

Nu är påsklovet slut. Mitt, och alla andra 3:ors sista. Lite jobbig tanke kanske, men den försvinner fort när man börjar tänka på studenten. Lite drygt 8 veckor kvar, och dom kommer gå fort. Säger bara Alanya...


Förövrigt kan vägen mellan Oslo och Svenska gränsen vara världens längsta, tråkiga väg någonsin.

Keep in rockin
Gör det som en gud
Så syns vi

Fasten

Redan fredag...

Påsklovet snart över, inte kul. Känns som det gått sjukt fort. 
Jocke & Fille kom förbi igår med filles bas som fått härdat en lång förfest, i Fast stuga. Basen palla inte riktigt trycket och la av. Tror den mådde bättre innan vi börja greja med den(A). Lätt att vara efterklok :D. 

Hepp nu blir det lite projektarbete.

Amen. (ej religiöst) /Ankan

Glöm inte rösta på min bikini!!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


HERRE!

.

Bäst i Test?

Så, nu har jag testat det mesta i Gelatic UF flaskan, som förövrigt är blå med en grå skruvkork och ett skönt gummimunstycke, att suga ur vätskan ur. Vatten, Saft, Cola, Fanta(första jag testa), Bravos apelsinjuice och Mjölk (som jag testa nu) funkar fint. Den håller och kyler klart ner vätskan som en gud. Nu återstår det ett sista och tuffaste test, som kommer göras i Fastens stuga imorgon och på fredag. Vad skulle ett kyl test vara utan att försöka kyla en Öl? Det är ju liksom givet!
http://www.Gelatic.se


ANKAN



RSS 2.0