"Solen bara vräker ner"

Då var förhoppningsvis svenska nationella i muntliga över idag, temat var relationer. Mina 5 minuter var om kärleken till fotbollen och den glädje som blir vid vissa speciella ögonblick inom sporten. Visst var det lite skakigt, men det var nog inte så konstigt för så värst påläst var jag inte. Min plan att gå upp kl 7 och öva ytligare lite, men det gick inte som förväntat. Det började med att jag vakna kl 07.48 istället och hade ingen aning hur jag lyckats stänga av alarmet, skit skumt var det.
När man väl är i skolan och ska skriva ut sitt PM, som man måste ge innan man ska ha sitt muntliga framförande.
Så först tar det 10 min att få start på en dator och komma igång, sen så ska naturligtvis inte Word funka med nyare versioner. Men men det löste sig i alla fall.

Solen har ju bara vräkt ner idag, så vi hade sista lektionen ute i det sköna vädret (Y).

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du kan väll för fan inte ta svens replik. Du har inte den behörigheten

2010-04-14 @ 09:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0