19 dagar kvar...

Back in business. Ankan drog hästeinlägg, och vi är tillbaka i gamet. Han gjorde det som en gud, givetvis.


Nu börjar det närma sig Studenten. Dagen vi väntat på ända sen vi gick in i dörrarna på grundskolan. Då gick man in i en helt ny värld, och undrade om man verkligen skulle klara av det. Det gick galant kan jag meddela, och Skoftebyskolans lokaler känns idag som ett gammalt hem som man har många goa minnen ifrån.
   Fort har det gått, dessa 12 år. Nästan för fort, även om man kanske inte vill erkänna det. Man har svurit många gånger åt den förbannade skolan, men jag tror allt att man nån dag kommer sakna den. Kanske inte för plugget (svårt att tro det), men för allt runt omkring. Det sociala liv vi har på gymnasiet kommer bli svårt att kunna uppnå igen, för här är alla samlade på ett ställe. Det tror jag man kommer sakna mest, därför tycker jag att vi ska ta vara på dom sista 19 dagarna. Göra det som en gud, helt enkelt.
Ps.
Ankan ska börja använda rosa kalsonger.
Varför kan man undra...
Fortsättning följer.

Fasten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0