Längtar lite lätt




Jag tycker om vintern, mysig årstid. Jag tycker om snö, älskar att åka skidor. Men... Känner att jag fått min dos av kylan för denna gång. Längtar lite lätt efter den värmande solen, att kunna ha shorts & t-shirt och att bara njuta av sommaren.
Letar du efter mig i sommar, så kan du börja i trakterna runt Smögen. Du kommer finna mig vid min stuga, sittandes i en go stol. Jag kommer mycket troligt ha en kall i handen. Inte helt otippat om Bryan Adams hörs ur högtalarna. Om du kollar runt mig kommer det sitta ett gött sällskap, ett gäng gudar. Och vi kommer ha sköjj, hästesköjj. Vi kommer göra det som en gud, helt enkelt.

Syns där.

Fasten

Kommentarer
Postat av: DuVetVem

Och jag Vet en som kommer att vara där! i en stol med en kall!

2010-03-13 @ 15:49:28
Postat av: DuVetVem

Bredvid med en kall

2010-03-13 @ 15:50:09
Postat av: Anonym

HEEEEEEJ! ÅH I LOVE KUKAR

2010-03-14 @ 02:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0