Hoppas du står ute Ankan...

Kan bara hålla med, det var en lugn helg. Lördagen spenderades med match i Mariestad (blåser det alltid där eller?!) och Söndagen med United - Liverpool. Får säga att United vann rättvist, även om straffen var feldömd så var dom snäppet tyngre än det röda gänget från merseyside. Sorry Älgen, jag tror pokalen hamnar i Manchester...



Hade filosofi idag, det är ju ett gött ämne. Idag handlade lektionen om orden fakta & logik, mycket spännande. Logik är då något stämmer överens med begreppen, fakta bygger på erfarenheter. Bra kunskap det, anteckna det Ankan. Känns bra att ha lärt dig nåt.
Kan vara den luddigaste kursen nånsin. Då kan det ju vara bra att man läser läxorna, men vad jag vet så var det ingen i min samhällsklass som hade gjort det idag... Chansade som en gud kan jag lova på läxprovet. Så nu vet du Petrov, om du nu läser detta, att det är mycket sannolikt att jag inte har så mycket kunskap i ditt ämne. Däremot händer det att jag gör det som en gud, mycket möjligt att det är det som syns i resultaten..


Träning snart. Sugen faktiskt, även om det inte är så bra väder. Hoppas på lite gött 2-målsspel, 50/50 dueller och motlägg. Alessandro "Henke" Nesta, se upp // Roy Keane.

Snabb? Jodu, upp till bevis Ankan...

Fasten

Kommentarer
Postat av: Älgen

blir grymt besviken på dig fasten när du säger att united vann rättvist.

2010-03-23 @ 01:14:26
Postat av: Älgen

blir grymt besviken på dig fasten när du säger att united vann rättvist.

2010-03-23 @ 01:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0