Fint väder

Börjar faktiskt få riktiga vårkänslor med detta soliga väder, trots att det fortfarande finns mycket snö. Sjukt sugen på att träna på edsborg ikväll, med den förbannade hostan tillåter inte. Inte coolt, den halsen har varit kass i flera veckor. Klarar mig inte riktigt utan träning, bland det goaste som finns. Nästan så att man klättrar på väggarna här hemma...
Innan träningen i måndags var det snabba ryck som gällde, jag var lite sen (som vanligt). Skulle hämta upp Ankan, gjorde detta men blev av någon anledning kvar där ett tag (skräll). Då tittade Älgen förbi, och jag kom på hur bråttom vi hade. Jag hade dessutom lovat att hämta henke...

Jag: Fan! Lovade att hämta Henke, och det var för 10 minuter sen... Han kommer skjuta mig!
(Henrik Olofsson, enkla erfarenheter av att skjuta ärtrör)

Älgen: Haha! Du kan vara lugn Fasten... Skjuter Henke dig, då skjuter jag honom.
(Pontus "Älgen" Sandersson, rutinerad förstaklassig jägare utrustad med älgstudsare)

Jag kände mig lite lugnare.

Fasten

Kommentarer
Postat av: julia

klättrar på väggarna? du gör ju inget annat än o sitter vid datorn! :P

2010-03-03 @ 20:02:19
URL: http://lilljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0