Fetaste Idén!!

Jag och mike drömde iväg lite på msn, sjukaste idén!! 
Istället för att köpa en lägenhet när man blivit vuxen nog och pengarna rullar in  som dem ska, så skulle man köpt fetaste Villan tillsammans. Rätt smart ändå, billig månadskostnad på flera stycken.
Mycket mer pengar till annat, som t.ex fetaste biorummet, fetaste festerna, fetaste inredningen, fetaste ALLT!
Tänk vi behöver inga företag till hjälp, Mike snickare, Fast ekonom, Eric svetsare/smart ;) och sist men inte minst Elektrikern ;)
Och ja Fast och Eric, jag tar förgivet att ni är på ;)  Tjej och familj kan vi skaffa senare i livet ;D
Allt handlar ju ändå att göra det SOM EN GUD!
/Nöjdaste Ankan


Kommentarer
Postat av: jennie

glöm inte att jag ska bli arkitekt eller inredningsarkitekt! så du kan utnyttja mig lite oxå linyus!

2010-03-16 @ 10:03:10
URL: http://lilljen.blogg.se/
Postat av: DuVetVem

Ni är bra dumma i huvet ...

2010-03-16 @ 14:11:57
Postat av: Gud

Nä vi vet inte vem!

2010-03-16 @ 18:57:52
URL: http://somengud.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0