Det är okej

Att kolla på film, det är ett stort intresse hos många. Ankan & Fasten är inget undantag, vi gillar't. Men att smaken är delad, det kan man lugnt säga. Finns så många olika typer av film: Thriller, tecknat, skräck, komedier, drama, animerat... Och så förstås min favorit, romantiska komedier. Vet inte varför, men så har det blivit. Fått höra ett & annat för det, men jag är stolt. Jag gör ju det som en gud, man kan inte vara annat än stolt. Eller hur...?
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=381619720824&ref=ts




Det har gått rykten om att jag & ankan ska grogga som gudar imorn. Det bekräftades idag, i samband med de officiella pressmedelandet som släpptes i början på dagen. Fåglarna viskar om en bra utgång, det gör tillochmed piruetter och små dansmoves där uppe i träden..

Fasten

Kommentarer
Postat av: DuVetVem

Det kommer att bli kass .............................................

2010-03-18 @ 12:55:55
Postat av: DuVetVem Wannabe

Redigt kasst..........................................

2010-03-18 @ 13:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0