Dem söta små fiskarna

Måndagen börja rätt normalt, sov till 2 typ. (Ebba sov till 3 och missa en viktig grej)
Men senare den dan ringde Jennie och Ebba, och sa att dem kommer och plockar upp mig hos min pappa. Jag sa självklart okej. Tutandes kom dom och plocka upp mig. Sen typ ett varv runt skoftebyn så kom vi upp till min mammas hus. Jag var tvungen att sitta uppe nervöst och vänta på vad dem skulle göra nere i mitt rum.
Tillslut fick jag gå ner, när jag kommer in i rummet så får jag se en jätte fin glasskål med 2 st jätte söta fiskar i.

Tack så jätte mycket mina gulliga tjejer

Jennie Ebba
Jennie till vänster och Ebba till höger.
Jennie ebba


/Ankan

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh raring, där kom det:) sötaste fiskarna!

2010-03-04 @ 08:48:45
URL: http://lilljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0