Gudomligt väder

Låter underbart Ankan, tror provet gick utmärkt!

Har ju snöat en del det sista, kan man lugnt säga. Bilen fastnade förut i snökaoset, så det var bara att gå ut och knuffa. Knuffade som en gud kan jag lova.

Blev en go utgång igår på Harrys. Passar på att tacka Jennie & Ankan, som körde som gudar fram & tillbaka från Uddevalla.


Henke går just nu till Michael, det säger en del om hur situationen är.

Ska kolla klart United - Everton, sen ska jag också dra på mig vinterklädseln och börja traska ner mot stan. Dra igång en go spellista på ipoden, kan nog bli ganska härlig promenad. Jag ska gå som en gud helt enkelt.

Fasten

Kommentarer
Postat av: Ebba

Guuuuuud va tråkigt. Inga bilder? Inga filmer?

2010-02-20 @ 16:22:45
URL: http://matpyramid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0